Zatvori
Type at least 1 character to search
Povratak na vrh

LAB360° - full
service agencija za oglašavanje

o nama

Trudimo se osigurati klijentima inovativna i kreativna riješenja, podršku tijekom i nakon projekata te maksimalnu susretljivost prilikom definiranja troškova. Surađujemo sa pomno odabranim partnerima u svrhu pružanja najboljeg iskustva i rezultata.

naša vizija

Vjerujemo da kao agencija sa širokim krugom djelovanja u tom procesu postajemo partner našim klijentima kroz strateško razmišljanje, planiranje, stvaranje i izvedbu ideja. Ne dijelimo poslove na "velike" i "male", svi su oni jednako važni nama jer su važni klijentima.

ŠTO
RADIMO

...AKO NISMO BILI DOVOLJNO JASNI SA FULL SERVICE

VOĐENJE PROJEKATA

Posvećeni smo potrebama klijenata i mislimo da je vođenje projekta ključna uloga u našem timu. Netko tko komunicira, brine o projektima i rokovima, partnerima i dobavljačima. Ma to je više od samo razumijevanja potreba klijenta.

Oglašavanje

Svuda je oko nas, bili ga mi svjesni ili ne. I baš zato mu posvećujemo posebnu pažnju jer ustvari tako malo treba od brenda do odličnog brenda.

Vizualni identitet i brandiranje

Brendovi bi trebali imati dugoročnu viziju. Sve počinje imenom i vizualnim identitetom i evoluira u nešto prepoznatljivo, pamtljivo i značajno. A u tom trenu postaje nešto što donosi novac.

Strategija branda

Misija, vizija, obećanje brenda. Ne razumije svatko koliko to ima veliko značenje. No, ukoliko spomenete naziv brenda i sugovornik točno zna za što se taj brend zalaže, to znači da je strategija iza branda dobra. A to je velika stvar!

Komunikacijska strategija

Kada je najbolje vrijeme za kampanju? Koja je glavna poruka? Kako pristupiti ciljnoj skupini? Koja je prava komunikacija i koji su nam ciljevi? Kad odgovorimo na ova (i još neka) pitanja možemo biti sigurni da kampanja ide u pravom smjeru.

DIZAJN

Malo je reći da volimo dizajn. I baš zato se trudimo svakom materijalu dati ono nešto posebno, bilo da se radi o vizualnom identitetu ili brošuri, plakatu, posjetnici.

Digitalno komuniciranje

Ako niste na internetu, kao da ni ne postojite. Danas svi koriste kompjuter, pametne telefone i tablete na toliko načina i u svim aspektima života. Web stranice, igrice, aplikacije postaju dio svakodnevnih projekata, a ono što ih čini posebno zanimljivima je brzina promjene.

Direktna komunikacija

Obraćanje ciljnim skupinama ne možemo započeti bez istraživanja i strategije. Ovdje nema prostora za pogreške jer znamo da je komunikacija jedan na jedan ustvari najskuplja.

Produkcija

Ovdje nastupaju naši dugogodišnji partneri. Što god trebate ili vam sugeriramo možemo izraditi zahvaljujući njima.

Medijsko planiranje i zakup

U medijskom planiranju nema prostora za biti kreativan, pa to su čiste brojke i statistike. Točno? Ne, baš suprotno! Za vašu kampanju postoji toliko neistraženih medija, svijet medija je puno više od standardne televizije, oglasa u novinama ili web oglašavanja.

Istraživanje tržišta

Vjerujemo da je istraživanje prvi i najvažniji korak u navedenim procesima. Ukoliko idemo bez njega to je kao da se kockamo sa završnim ishodom. A mi ne vjerujemo u to, pogotovo ne u poslovanju. Vjerujemo da se slažete?

Društvene mreže

Da li društvene mreže možemo nazivati medijem? O da! One su i više od medija. Sveprisutne kod svih ciljnih skupina postaju jedan od najinspirativnijih kanala oglašavanja i obraćanja.

Nećemo se previše
hvaliti pričama,
slika govori više od
tisuću riječi.